Kwaliteit leveren begint voor mij met goed luisteren. De juiste vragen stellen. Betrokken raken én blijven. Je niet laten leiden door de waan van het moment maar door het gezamenlijke doel. Soms betekent dat in het begin iets meer werk, maar in mijn ervaring levert het verderop in een traject altijd op.
Inhoudelijke kennis over jeugdvraagstukken combineer ik met jarenlange ervaring binnen gemeenten en instellingen. Als pedagoog ben ik analytisch en vakinhoudelijk sterk, maar vooral praktijkgericht. Je weet namelijk pas of beleid effectief is als het ook in de praktijk werkt. Ik help mijn opdrachtgevers met een brede scope en inhoudelijke visie hun doelen te bereiken.
Expertise
Transitie jeugdzorg, lokale overheid, onderzoek en evaluatie (kwantitatief en kwalitatief), projectmanagement, netwerk- en ketensamenwerking
Opleiding
Invloedrijk handelen in veranderprocessen (Sioo, In de Wind), Master Maatschappelijke Opvoedingsvraagstukken (Universiteit Utrecht), HBO Maatschappelijk Werk en Dienstverlening (Hogschool Utrecht)ht)