Meer naar buiten, meer bewegen tijdens de werkdag en vooral meer wandelen. Dat was ons goede voornemen. De realiteit komt dan soms hard binnen als er 769 stappen op je teller staan ’s middags. We zeggen altijd: kleine concrete stappen zijn beter dan vage ambities. Dus dat hebben we nu op onszelf toegepast.
Een loopband als middenweg! Toch bewegen, maar wel binnen. Het ligt niet aan het weer zoals je op de foto kan zien, maar goed, kleine stapjes. De loopband konden we derdehands overnemen van voorgangers die de ambitie helemaal had opgegeven, maar we houden hoop 😄 Minpunt is wel dat 1 K2’er zeeziek wordt van 2 minuten loopband, daar zoeken we nog een alternatief voor.
